18 10 / 2014

Daddy tak approve. ๐Ÿ™…Hahaha. 
Sedangkan Dr. Faiz kena reject.

Sebenarnya ayoh tak kenal pun siapa ni. Kehkeh. Tak cukup hensem lah agaknya. ๐Ÿ˜‚

Daddy tak approve. ๐Ÿ™…Hahaha.
Sedangkan Dr. Faiz kena reject.

Sebenarnya ayoh tak kenal pun siapa ni. Kehkeh. Tak cukup hensem lah agaknya. ๐Ÿ˜‚

06 10 / 2014

Baru 7 hari dah pandai nak kenyit-kenyit mata kat Sunini ye Amsyar. 

#suninidanbayi #suninidahkenakawinlahnampakgayanyani

Baru 7 hari dah pandai nak kenyit-kenyit mata kat Sunini ye Amsyar.

#suninidanbayi #suninidahkenakawinlahnampakgayanyani

04 10 / 2014

Photographer kita nebes.

Photographer kita nebes.

21 9 / 2014

Manja.
Macam ni agaknya bila dah ada anak nanti.

Nanti.
Ntah bila.
Genap 26.
Apa yang ada?

Masih sendiri
Harapan yang tak menjadi realiti.
Jangan tunggu lagi.
Ok.

06 9 / 2014

#20factsaboutnini 

1. Rindu Nik Kalthom 24jam sehari
2. Nama dalam IC bukan Nini
3. Pemalu dan pendiam orangnya
4. Ada BB yang comel dan sedap
5. Anak bongsu
6. Tak manja
7. Cuma ayah sayang lebih je
8. Roti Naan
9. Nasi kerabu
10. Air sirap
11. Mok
12. Tak pandai masak
13. Penyejuk
14. Pentidur
15. Tak makan durian
16. Tak cantik tapi manis tu ada lah sikit
17. Pantai
18. YongHwa
18. YongHwa
18. YongHwa
19. Suka tengok gigi orang
20. Seorang Sunini

Sekian, terima kasih.
Sama-sama.
๐Ÿ‘

#20factsaboutnini

1. Rindu Nik Kalthom 24jam sehari
2. Nama dalam IC bukan Nini
3. Pemalu dan pendiam orangnya
4. Ada BB yang comel dan sedap
5. Anak bongsu
6. Tak manja
7. Cuma ayah sayang lebih je
8. Roti Naan
9. Nasi kerabu
10. Air sirap
11. Mok
12. Tak pandai masak
13. Penyejuk
14. Pentidur
15. Tak makan durian
16. Tak cantik tapi manis tu ada lah sikit
17. Pantai
18. YongHwa
18. YongHwa
18. YongHwa
19. Suka tengok gigi orang
20. Seorang Sunini

Sekian, terima kasih.
Sama-sama.
๐Ÿ‘

07 7 / 2014

langleav:

More poetry and prose by Lang Leav available here

"to love is a dare, when hope and despair- are gates upon it hinges"
I’m falling.

langleav:

More poetry and prose by Lang Leav available here

"to love is a dare, when hope and despair- are gates upon it hinges"

I’m falling.

(Source: langleav)

29 4 / 2014

Tanpa gagal berikan nafkah zahir kat adik.
Batin? Tak pernah kurang sikit pun.
Walaupun kadang boleh buat aku hampir gila, 
Sememangnya dia seorang kakak yang baik. 
Tukang back up paling power.
Dan pembekal cekelat.

A sister I never have.
But I do now. 


Terima kasih Farrah.
Pelik, but I love you too.

Tanpa gagal berikan nafkah zahir kat adik.
Batin? Tak pernah kurang sikit pun.
Walaupun kadang boleh buat aku hampir gila,
Sememangnya dia seorang kakak yang baik.
Tukang back up paling power.
Dan pembekal cekelat.

A sister I never have.
But I do now.


Terima kasih Farrah.
Pelik, but I love you too.

09 5 / 2013

Selamat hari ibu buat Sunini. 
Heh. 

Anak anak. Harta Sunini dunia akhirat.

Selamat hari ibu buat Sunini.
Heh.

Anak anak. Harta Sunini dunia akhirat.

17 4 / 2013

Hari ini rasa sangat bosan.
Bosan tengok gelagat manusia kat sini.
Bila dah tiada kuasa baru nak โ€˜kenalโ€™ orang.

โ€œhmm entah bila la nak dapat peluang bersembang dengan korang lagi kan..โ€

Peluang? Maafkan aku.
Tiada tempat untuk plastik kat sini.

Berambus.

15 4 / 2013

Kekayaan yang tak seberapa.

Kecantikan yang tak seindah kata.

Tidak memuliakanmu melebihi aku yang marhaen.

Layaknya

Kau

Aku

Hanya di situ.

Tanah. Sedalam enam kaki. Sama?ย